Pornește-ți afacerea rapid, legal și fără bătăi de cap. Fie că vrei să facturezi clienți, să te extinzi, sau să fii în regulă, te ajutăm să începi corect.
FĂRĂ STRES
Te regăsești în vreuna dintre aceste situații?
„Trebuie să-mi fac un SRL și nu știu de unde să încep.”
„Am deja clienți care cer să am firmă, dar nu am timp de birocrație.”
„Lucrez în freelancing și vreau să fiu în regulă legal, fără complicații.”
„Vreau un venit în plus și să fiu acoperit legal.”
Dacă răspunsul e DA, Regnet e soluția potrivită pentru tine. Fără cozi, fără drumuri, fără stres.
PROCES ÎNFIINȚARE
Cum funcționează? Este simplu!
1
Alegi pachetul dorit și ne transmiți câteva date necesare
2
Noi pregătim documentele pentru Registru și ți le trimitem la semnat
3
Depunem documentele și când firma e gata ți le trimitem
COMPARAȚIE
Ce se întâmplă dacă o faci singur vs. cu Regnet
Dacă te ocupi tu
Dacă ne ocupăm noi
AVANTAJE
Câștigă timp pentru ce contează cu adevărat
Clienții ne aleg pentru că vor:
- Să lucreze legal, rapid și fără bătăi de cap
- Să evite amenzi, respingeri sau explicații greșite
- Mai multe venituri fără griji fiscale
- O firmă funcțională, nu o experiență birocratică
Ai tot ce-ți trebuie pentru a începe corect:
- Consultanță personalizată pentru tine și afacerea ta.
- Contabilitate automatizată → evită problemele cu ANAF.
- Facturare & gestiune clienți → direct în platformă.
- Prețuri corecte pentru antreprenori la început de drum.
EXACT CE AI NEVOIE
Ce poți face imediat după ce firma ta e gata
Deschizi cont bancar pe firmă
Închei contracte legale cu clienți și parteneri
Emiți facturi și încasezi fără griji
Accesezi noi oportunități (contracte, parteneriate etc.)
Ești acoperit legal, fiscal, și contabil
TARIFE
Tarife transparente, fără surprize
Oferte parteneri
ÎNTREBĂRI
Cele mai frecvente întrebări
Cât durează?
În general de 3-4 zile de la momentul depunerii dosarului și achitării taxelor aferente către Registrul Comerțului, dacă nu apar observații din partea ANAF sau Registru.
Ce documente îmi trebuie?
Carte identitate, 3 denumiri, adresă sediu – le clarificăm împreună.
Unde pot avea sediul?
În apartament (nu trebuie să fie proprietatea ta neapărat), casă, clădire de birouri, depozit.
Ce cod CAEN să aleg?
Depinde ce faci, dar în general ar trebui să ai maxim 15. Te ajutăm să-l alegi pe cel potrivit.
Ce taxe plătești la înființare?
128 lei și se achită direct în contul bancar al acestora – îți dăm noi datele pentru plată.
Câți asociați pot fi într-o firmă?
Poți să înființezi firma singur(ă) sau cu până la 50 de asociați.
Ce se întâmplă după înființare?
După admiterea firmei îți trimitem actele prin email. După înființare, ca pas principal va fi să deschizi cont bancar pentru a depune capitalul social în 30 de zile și să asiguri contabilitatea firmei.
Ce înseamnă Contabilitate Automatizată?
Contabilitate Automatizată face parte din platforma noastră Kreator și ai inclus: evidență financiară, declarații, rapoarte contabile, registre contabile, calcul taxe. Contabilitatea este pentru cei care prestează servicii și tariful este de 149 lei/lună (pentru neplătitori de TVA și fără angajați).
RESURSE
Resurse utile pentru antreprenori
Gata să-ți lansezi afacerea fără stres?
Începe chiar de astăzi sau adresează-ne o întrebare gratuit.