fbpx

Înapoi

Înființare Firmă prin Aplicație Mobilă

AFLATI MAI MULTE

Totul se rezolvă în 4 pași simpli

Completați și generați documentele necesare

Pregătiți dosarul pentru Registrul Comerțului

Depuneți dosarul la Registrul Comerțului

Obțineți documentele de la Registrul Comerțului

Ce trebuie să cunoașteți înainte de a începe

Costuri înființare

Costurile aferente înființării unei firme sunt:

  • Minim 200 lei – Capitalul social al firmei. Se depune de asociaț(i) la o bancă.
  • Aprox. 100 lei – Taxe notariale pentru declarații pe proprie răspundere asociat și un specimen de semnătură. Se pot îndeplini la orice notar sau putem trimite noi un notar la dvs.
  • Aprox. 122 lei – Taxă percepută de Registrul Comerțului pentru Monitorul Oficial. Se plătește prin ordin de plată sau internet banking.

Documente necesare

Documentele pe care trebuie să le conțină un dosar ce trebuie depus la Registrul Comerțului sunt:

  1. Denumirea firmei – se poate obține de la Registrul Comerțului sau de pe portalul acestora.
  2. Cererea de înregistrare – se poate obține de la Registrul Comerțului sau de pe portalul acestora. În cazul în care dosarul va fi depus online, o să aveți nevoie de semnătură electronică pentru reprezentantul celui care depune.
  3. Anexa 1 privind înregistrarea fiscală şi, după caz, Anexa 2 privind investiţia străină.
  4. Declaraţia-tip pe propria răspundere semnată de asociaţi sau de administratori din care să rezulte, după caz, că:
    • persoana juridică nu desfăşoară la sediul social, la sediile secundare sau în afara acestora, activităţile declarate, o perioadă de maximum 3 ani – original sau în formă electronică;
    • persoana juridică îndeplineşte condiţiile de funcţionare prevăzute de legislaţia specifică în domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protecţiei mediului şi protecţiei muncii pentru activităţile precizate în declaraţia-tip – original sau în formă electronică;
  5. Dacă este cazul, acordul pentru utilizarea denumirii, prevăzut de art. 39 din Legea nr. 26/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare – original sau în formă electronică;
  6. Declaraţia că persoana are calitatea de asociat unic într-o singură societate cu răspundere limitată sau că societatea cu răspundere limitată cu asociat unic nu este asociat unic în altă societate cu răspundere limitată – original sau în formă electronică;;
  7. Actul constitutiv – original sau în formă electronică;
  8. Documentul care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social – original, copie sau în formă electronică;
  9. Cererea adresată ANAF în vederea obţinerii certificatului emis de administraţia financiară competentă, care certifică faptul că pentru imobilul cu destinaţie de sediu social nu a fost înregistrat un alt document pentru înstrăinarea dreptului de folosinţă asupra aceluiaşi imobil, cu titlu oneros sau gratuit- original sau în formă electronică;
  10. Declaraţia pe propria răspundere în formă autentică privind respectarea condiţiilor referitoare la sediul social, în cazul în care, din certificatul emis potrivit pct. 9 rezultă că sunt deja înregistrate la administraţia financiară alte documente care atestă înstrăinarea dreptului de folosinţă asupra aceluiaşi imobil cu destinaţie de sediu social – original sau în formă electronică;
  11. Dovezile privind efectuarea vărsămintelor aporturilor subscrise de asociaţi la capitalul social – copii normale sau în formă electronică;
  12. Actele privind proprietatea pentru aporturile în natură subscrise şi vărsate la constituire; în cazul în care printre acestea se afla şi imobile, certificatul constatator al sarcinilor de care sunt grevate – copii certificate sau în formă electronică;;
  13. Declaraţiile date pe propria răspundere, după caz, de către fondatori/administratori/cenzori sau persoane fizice reprezentante ale persoanei juridice numită administrator sau cenzor, din care să rezulte că îndeplinesc condiţiile legale pentru deţinerea acestor calităţi – original sau în formă electronică;
  14. Actele de identitate ale fondatorilor, administratorilor, cenzorilor sau auditorilor persoane fizice – copie sau în formă electronică;
  15. Specimenele de semnătură ale reprezentanţilor societăţii – original sau în formă electronică;
  16. După caz, declaraţia autentică pe propria răspundere a persoanei fizice cetăţean străin în nume propriu sau ca reprezentant al persoanei juridice străine care nu este înregistrată fiscal în România, din care să rezulte că nu are datorii fiscale, în original şi, după caz, traducerea realizată de un traducător autorizat a cărui semnătură să fie legalizată de un notar public – original sau în formă electronică;
  17. Dacă este cazul:
    • actele de înregistrare ale fondatorilor, administratorilor, cenzorilor persoane juridice – copii certificate sau în formă electronică;;
    • avizul privind schimbarea destinaţiei imobilelor colective cu regim de locuinţă, prevăzut de Legea nr. 230/2007 – copie sau în formă electronică;
    • hotărârea organului statutar privind participarea la constituirea societăţii a fondatorilor persoane – copie certificată sau în formă electronică;
    • mandatul pentru persoana abilitată să semneze actul constitutiv în numele şi pe seama fondatorului persoană juridică – copie certificată sau în formă electronică;
    • certificatul de bonitate a persoanelor juridice nerezidente care participă la constituirea unei societăţi, emis de o bancă sau de camera de comerţ competentă din ţara de naţionalitate – original şi copie tradusă sau formă electronică;
    • avizele prealabile prevăzute de legile speciale- copie sau în formă electronică;
    • împuternicire specială (în formă autentică), avocaţială sau delegaţie pentru persoanele desemnate să îndeplinească formalităţile legale – original sau în formă electronică;
  18. Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale – original sau se pot achita direct din portalul ONRC.

Durată

Durata operațiunii este în general de 4 zile de la momentul procesării dosarului și achitării taxelor aferente către Registrul Comerțului, dacă nu apar observații din partea ANAF sau a Registrului Comerțului.

Pentru cine este utilă aplicația mobilă

Aplicația mobilă prin care se poate genera documentația pentru înființarea firmei este aplicabilă:

  • antreprenorilor care pot aloca suficient timp procedurii de înființare a firmei.
  • antreprenorilor care sunt informați cu privire la procedurile de la Registrul Comerțului, precum și cu alte aspecte juridice legate de înființarea unei firme.
  • antreprenorilor care doresc înființarea unei firme cu asociat unic.
  • antreprenorilor care dețin în proprietate sau în posesie un imobil sau care vor deține în proprietate sau posesie un imobil pentru stabilirea sediului social.

Alte aspecte bine de știut

Fiind o aplicație gratuită de generare a documentelor necesare înființării unei firme este bine de știut:

  • înainte de a completa documentele pentru înființare trebuie să obțineți rezervarea denumirii firmei.
  • înainte de a depune dosarul la Registrul Comerțului, fizic la ghișeu sau online pe portalul acestora, trebuie să vă asigurați că dețineți toate documentele necesare.
  • răspunderea pentru datele inserate de dvs. la nivelul documentelor, precum și pentru documentele generate vă aparține în totalitate.
  • răspunderea pentru toate demersurile efectuate pentru înființarea firmei, precum și pentru documentele depuse la Registrul Comerțului vă aparține în totalitate.
  • echipa noastră nu vă poate ajuta cu sfaturi pe parcursul completării documentelor sau pașilor pe care trebuie să-i urmați.
  • aplicația mobilă generează documentele de bază necesare înființării unei firme, nu toate documentele solicitate pentru un dosar.
  • documentele generate de aplicație trebuie verificate, adaptate sau completate de dvs. în cazul în care este necesar în raport de situația juridică a dvs. și a viitoarei firmei.
  • scopul aplicației mobile este de a veni în ajutorul dvs., însă conținutul sau documentele generate de aplicație nu sunt garantate.
  • datele introduse de dvs. nu se salvează de către aplicație, ci vă sunt trimise dvs. în mod automat pe email. Astfel că este imperios necesar să le salvați, în caz contrar neputând fi recuperate.
  • este necesar să urmăriți stadiul dosarului depus de dvs. pe portalul Registrului Comerțului.

Începeți Generarea Documentelor

Act Constitutiv

    Date Identificare Asociat Unic



    Date despre Societate



    Date Finale









    Contract de Comodat

      Date necesare pentru Contractul de Comodat






      Date privind Asociatul Unic



      Sediul Societatii



      Expediere documentatie









      Cerere ANAF


        Expediere Documente









        Declarație Model 2


          Date despre Societate



          Expediere documentatie








          Anexa 1


            Expediere Documente









            Anexa GDPR


              Expediere Documente









              Înapoi

              Scroll to top

              Folosim cookies necesari aspectelor de functionalitate. Continuarea utilizarii presupune acordul dvs. cu privire la existenta cookies si inregistrarea activitatii dvs.

              De acord

              Cookie and Privacy Settings



              How we use cookies

              We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

              Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

              Essential Website Cookies

              These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

              Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

              We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

              We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

              Other external services

              We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

              Google Webfont Settings:

              Google Map Settings:

              Google reCaptcha Settings:

              Vimeo and Youtube video embeds:

              Accept settingsHide notification only