Documente necesare Suspendare Activitate Firmă
Suspendarea activității unei societăți poate avea loc pe un termen de maxim 3 de ani. Suspendarea reprezint practic o întrerupere temporară a activității ce se înregistrează la Registrul Comețului. Reactivarea societatății se poate face oricând în interiorul termenului de suspendare, iar această procedură se aplică o singură dată. Mai jos regăsiți documentele necesare ce trebuiesc depuse la Registrul Comerțului:
- Cererea de înregistrare (original) – formulat tipizat pus la dispoziție de Registrul Comrețului la sediu acestuia sau online;
- Declaraţia-tip pe propria răspundere din care să rezulte că persoana juridică nu desfăşoară la sediul social, la sediile secundare ori în afara acestora/desfăşoară activităţile declarate o perioadă de maxim 3 ani – formulat tipizat pus la dispoziție de Registrul Comrețului la sediu acestuia sau online în care trebuie specificată perioada suspendării;
- Hotărârea adunării generale a asociaţilor/acţionarilor/decizia asociatului unic privind suspendarea temporară a activităţii sau reluarea activităţii societăţilor (original) – trebuie să conțină datele de identificare ale societății, datele de identificare ale asociaților și perioada de suspendare dorită;
- Certificatele constatatoare emise în baza declaraţiilor-tip pe propria răspundere pentru autorizarea activităţii/suspendarea activităţii – sunt constatatoare emise la momentul înființării sau ultimei modificări de la nivelul societății;
- Dacă este cazul, împuternicire specială (în formă autentică), avocaţială sau delegaţie pentru persoanele desemnate să îndeplinească formalităţile legale (original) – în cazul în care dosarul nu este depus de administrator sau asociatul firmei;
- Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale – dacă este cazul.
Dacă doriți să scapați de pregătirea, întocmirea, depunerea și ridicarea dosarului cu privire la suspendarea activității, puteți verifica: Suspendare Activitate Firmă Online.