Te ajutăm să adaugi coduri CAEN rapid și exact pentru ce-ți trebuie
A adăuga un cod CAEN nu inseamnă doar completări de formulare.
Așa că ne vom asigura că vei adăuga codurile potrivite pentru dezvoltarea afacerii tale: te ascultăm, îți punem întrebări și împreună alegem ce se potrivește cu planurile tale.
Îți răspundem tuturor întrebărilor
Știm că atunci când trebuie să adaugi coduri Caen ai multe întrebări.
Așa că vom face tot ce putem ca să-ți răspundem tuturor nelămuririlor.
Simplu: noi ne ocupăm de toată birocrația, iar tu doar semnezi
Adăugarea unui cod Caen online se face în 3 pași:
- Ne dai câteva detalii și trimiți pe email actele solicitate.
- Noi pregătim dosarul, ți-l trimitem la semnat iar apoi îl depunem la Registrul Comerțului.
- După admiterea dosarului îți trimitem actele pe email.
Ce e bine să știi la adăugarea codurilor CAEN
Ce acte necesare când adaugi un cod CAEN?
Documentele necesare se transmit prin email, iar în primă fază acestea sunt:
- Actul constitutiv (actualizat, dacă este cazul) și certificatul de înregistrare al firmei.
- Cartea de identitate a asociatului (asociaților).
- Codul sau codurile CAEN dorite a fi adăugate.
Câte coduri CAEN pot să adaug?
Poti fi adăugate oricâte coduri CAEN, însă cu cât sunt mai multe cu atât va fi mai mare taxa de la Registrul Comerțului.
Cât durează să adaugi un cod CAEN?
Durata operațiunii este în general de 3-4 zile lucrătoare de la momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului și plății taxei aferente procedurii (dacă nu apar cerințe speciale din partea Registrului cum ar fi: actualizarea CI).
Bonus + Costuri
Adăugare Coduri CAEN Firmă
Tarif: 649 lei (+ 194 lei taxă Registrul Comerțului)
Serviciul de adăugare cod CAEN firmă include:
• Redactarea, depunerea, monitorizarea, comunicarea dosarului la Registrul Comerțului.
• Consultanță Gratuită.
• Tarif cu TVA, deductibil în contabilitate.
___
😍 BONUS: Program facturare GRATUIT 6 luni (valoare obținută: ~200 lei).
😎 GARANȚIE: îți returnăm onorariul achitat în cazul în care operațiunea nu se finalizează din vina noastră ca urmare a unei greșeli de procedură.
___
4692 –
Profesionalism desăvârșit… Va mulțumesc!!!
4689 –
Din punctul de vedere al unui om ocupat, care nu este în localitatea în care funcționează ORC, este soluția perfectă. Sugerez căutarea unei soluții mai rapide de comunicare cu clienții.
4690 –
Impresie Buna!
4691 –
Servicii de calitate , promptitudine !!!
4692 –
Nota 10 pentru profesionalismul
4688 –
Experienta placuta, cei care au fost implicati in acest demers au fost transparenti si ne-au ajutat sa facem rost de toate documentatiile necesare penrtu infiintarea firmei
4689 –
O colaborare placuta si eficienta, o echipa desavarsita. Multumesc REGnet
4690 –
Foarte prompti si atenti la cerinte.
4691 –
Sunt mulțumit de aceasta firma va recomand
4692 –
Rapizi, eficienti, f amabili, cunosc f bine si domeniul in care activeaza
4688 –
Servicii excelente si foarte rapide.
4689 –
Disponibilitate in acordarea de informatii si dorinta de a rezolva cat mai eficient si repede obiectivele propuse. Profesionalism si punctualitate.
4690 –
Saunteti o echipa de profesioniști va mulțumesc pentru țot ce ați făcut
4691 –
Perfect.
4692 –
Cu adevarat profesionisti. Ofera sfaturi, te poti baza pe expertiza lor. Recomand drept cea mai buna firma de acest gen din Romania.
4688 –
Cu ajutorul echipei Regnet am trecut cu usurinta prin toate etapele infiintarii SRL-ului fara sa mai simt vreo bataie de cap si, in special, fara sa mai pierd timp la cozi. Le multumesc pentru promptitudine.
4689 –
Totul a decurs foarte usor, fără bătăi de cap.Multumesc frumos pentru ajutorul acordat!
4690 –
a fost simplu, Regnet a venit in întâmpinarea mea cu toate informatiile, totul s-a desfășurat in mediul virtual, foarte comod.
4691 –
Foarte buna. Profesionisti. Prin faptul ca fac operatiuni prin corespondenta m-a scutit de mult timp risipit.
4692 –
Sunt foarte multumit de serviciile oferite de regnet
4688 –
Am avut cea mai lina si profi experienta. Totul a fost peste asteptari! Mi-am pus intreaga incredere in echipa RegNet si m-au uimit prin profesionalism, intelegere si cooperare.
4689 –
Adevărați profesioniști. Nota 10 cu +
4690 –
Servicii excelente! O echipa de profesionisti ,pentru care ii recomand si le multumim pentru toate serviciile oferite.
4691 –
Eficienti, profesioniști și foarte amabili!
4692 –
Raspunsuri prompte, la obiect, orientati deplin catre satisfacerea clientului. Profesionalism total.
4688 –
Servicii de calitate, nota 10+.
4689 –
O echipa de Tineri dinamici super profesionisti . Experientele mele in ceea ce priveste colaborarea cu Regnet au fost placute si au avut rezultate optime in timpul preconizat. Astfel incat nu am avut parte de surprize ori contratimpi. Recomand cu drag si fara rezerve !
4690 –
Servicii excelente!
4691 –
Totul a decurs foarte repede. Am mai apelat si in trecut la serviciile dvs si daca va fi nevoie voi mai apela
4692 –
Super profesionalism, rapid, usor si fara deplasare, o experienta contrar asteptarilor mele.
4688 –
Recomand cu incredere!
4689 –
Oameni calzi si profesionisti, de la inceput pana la final. Am verificat inainte 5-10 firme ce se ocupa de infiintare firme si nu regret deloc decizia aleasa.
4690 –
Profesionalism, seriozitate si eficienta maxima. Foarte multumit
4691 –
Totul a decurs foarte repede si transparent.Recomand cu caldura echipa.
4692 –
Sunt extrem de bine organizati si raspund prompt tuturor intrebarilor.
4688 –
Foarte buna colaborarea ! Multumim pentru fiecare pas !
4689 –
perceptia mea a fost ca serviciul a fost foarte rapid, am avut senzatia ca vorbesc cu profesionisti, si cel mai important cu personae proactive care incearca sa gaseasca solutii
4690 –
Sunt foarte multumita de eficienta echipei Regnet.